viernes, 9 de enero de 2009

Neu

Veig neu per tots els costats, la setmana pasada des de el 30 de desembre veient neu a tots els costats, torne a la meua terreta i neu. Estic pensant d'anar uns dies a sud-america, a Argentina, Brasil, Uruguai o algun país caribenc per a tindre un poquet de sol. Estem apunt d'editar el segon video després d'editar el de Beyonce (proximàment el podreu veure), estem maquetan un video sobre l'escola pública vs escola privada. Avui hem vist la boda de Monzón (una bona peli si no sabeu quina peli baixar d'Internet i vorela als cineforums que feu, és una peli social que descriu com és una boda a l'Índia). Són dies de molta feina perquè el 16 de gener acabem les classes i el 21 de gener tenim el primer examen, així fins el 23 de gener que tinc el segon examen. M'alegra saber que el cap d'any i reis anat molt bé, que no s'ha notat la crisi. Almenys que no cese el bon humor, també sé que les festes continuen a bon ritme i que tots estan sans i estalvis. Jo continue l'estudi, m'alegra saber que els meus bloggers estan tots bé i que se ho han passat d'allò més bé. Recordeu d'anar en compte i gaudir molt amb molt de coneixement. Este cap de setmana cal fer força per a que guanye el Pamesa per a que es classifique per a la copa i al nostre tauti li paguen una estada en Madrid per a jugar la copa d'infantils.

Doncs sort a tots en el nou any, aneu fent els projectes que teniu i recordeu de no dormir sense gos.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

hola borrell, donç si, jo pensava que nevaria més, perque vinga anunciar neu i neu, i res de bo, xirimiri. Pero be. Segons lo de la crisi, res, en nadal i reis no faltaven regals per a tots, i no te dic res, les rebaixes en Valencia, menuda locura de gent, fins i tot aquest Diumenge passat a tope de gent. Pero be.

Be sense més que argumentar m'acomiade i que veges que els teus comentaris i reflexions es fan de notar i la gent es veu.

Be, no tagobies massa de la neu. Fins el seguent.

Anónimo dijo...

soc diego el altre comentari de fa un minut.

Oscar Borrell dijo...

Gràcies per la teua col·laboració