martes, 2 de diciembre de 2008

Cap de setmana

Hola amics!!!!!

Ja estem ací, que pensàveu que ja no publicaria res? Res més lluny de la realitat, tenia que ordenar totes les idees d'un cap de setmana com el bou. Abans que res donar-li l'enorhobona a MIguel Angel per la màgnifica entrevista que li fan al periòdic d'Ontinyent. Dissabte de migdia era l'hora de llegir el diari i veure com de guapa va ixir Mara. Més tard ja era hora d'anar al bou, com sempre en aquest acte social, per a mi el millor es trobar-me amb familia i amics que sols veure en actes i dies socials. Amics que han estat tot l'any a Barna, familia de Roma, és un gran moment per veure's i fer unes rialles. Algú direu com era el bou, els bous del dissabte no es vaig veure, però els bous del diumenge sí. Puc asegurar que corrien molt, sense voler (ja sabeu que no soc torero) ens van veure baixant la plaça de baix corregent amb la llengua fora i el cor apunt de saltar per l'aire, alguns recordant les velles enganxades del bou. Altres no havien vist mai el bou tant aprop. Però bé al ratet es vam reunir tots en els Chanos. Fins que van tirar el tro de tancar l'últim no vam eixir. En els chanos hi havia una tv i es veia la retransmissió de la TVO. Hem vaig indignar perquè en el transcurs del tercer bou quan tenien al bou corrent per la plaça de baix , la TV es va dedicar a fer entrevistes a Lina i a Vila. Hem pareix perfecte que els entrevisten i crec que és obligat conéixer el paréixer dels carrecs de l'Ajuntament. Però cal buscar un moment on no estiga el bou en pantalla per a fer les entrevistes, o fer les deixant la imatge del bou. Ja s'acabat tot i continuem el dia a dia. Vinga no dorgau sense gos o destapats que fa molt de fred.

1 comentario:

Miguel Angel dijo...

Com sempre saps quedar bé amb els amics. Gracies per la opinió positiva. També pel carrer m´han dit alguna coseta. Al Trèvol estan supersatisfets i els integrants de la junta de l´AMPA també.
Per suposat la familia se´l ha llegit repetides vegades amb emoció.
Res jo dissabte vaig fer paregut a tu. El primer de tot el periòdic i després vaig anar de dinar amb amics d´adolescència. Feia 15 anys que no sabia res d´algú d´ells, per supost, al estar d´examens no em va fer molt de profit i després de dinar a això de les 16h vaig anar a estudiar. Així mestres la majoria de gent estava al bou, jo ací ficant els colzes. Total per a un 7,6 que m´han dit hui. Que rabia, saps que sóc molt exigent amb mi mateix i ja es la segona vegada que baixe de 8. Però bó...
Amic Dilluns vaig tindre una entrevista amb la Regidora de Benestar Social, el tema era de crear una escola esportiva al Trèvol i habien pensat amb mi. Res, també m´ha eixit feina amb 1 grup de ciclistes.
A vore si d´ací uns any em veus amb mercedes que ara tan sols veig de lluny!!!
Je,je,je...Saps que les coses materials no em diuen res, valore les persones no lo representen. I més jo, ja saps.
Quina inportància té el dur un Audi, si no tens amics i tots pensen que eres un mal...?
Tal vegada el dur rastres als cabells i sabates d´esport diu d´una persona que és tolerant i solidari amb la resta de la societat.
No deuriem fer cas al estereotipus, imposat per la societat.
Tot el contrari al protocol fester de la purísima. Lina, Lina i Lina. Recorde que té familiars que treballen als mitjans de comunicació, que he de dir...El porta ja dins fill meu.
Que dir de les garrafades "castellanismes" amb la gent entrevistada. Esta Fernando que va eixir li va, ja no pegar patades al diccionari, sinò el va trencar i tirar al foc. I se les donem de Valencians, que risa...
Espere no ofendre a ningú políticament, però com estem a un país democràtic!!!
Borrell a vore si es fem un cafenet. Jo acabe el dia 15 de Desembre.
1 salut amic.