miércoles, 10 de diciembre de 2008

Les pràctiques

Hola amics!!!! (paraula genèrica) En veritat amics i amigues!!!!!!!!!!!!!!


Ja estan a la pàgina web de la universitat les places del col·legis per a fer les pràctiques, trie el divendres 19 de desembre. Estic obert a consells de tot tipus, vos passe la pàgina per a que pugau veure quines places oferisen i quina plaça m'aconselleu. Són moments de dubtes,jeje. Estic el número 9 per a triar, la llista també està a la pàgina web de magisteri. www.uv.es/magisteri posa alumnes d'Ontinyent i col·legis Ontinyent. Este post és curtet per a que no es canseu de llegir el blog i així no es colapse internet per tant de temps mirant el meu blog. tanta gent mirant el meu blog pot produir una caiguda del sistema. Agrair a tots els comentaris que feu, malgrat no siguen escrits però si de veu. Això hem motiva per a seguir escrivent. Vos anuncie que el pròxim post serà algun tema de discusió per a poder debatir un poc. MOltes gràcies.

PD: Algú sap on puc trobar el joguet Clickstart de Cefa toys?

3 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Estas el número 9!!! i jo que pensava qie estaves en 1, com jo!!!
Res amic jo demà faig l´últim examen de Medicina Nuclear.
Per cert, saps que conec a la supervisora d´urgències?
Es una de les mares que està a les reunions mensuals del Projecte "Trèvol". I tu ja saps que on estic deixe, forat.
I ahir a la presentació del llibre que et vaig dir, que per cert no vas anar!!! vaig comentar a la mare en concret que tenia un any extrany, que depenia del temps lliure que em donaren els diferents hospital. I no se com!!! diu:-no serà radiodiagnòstc?.
- I jo dic sí, per què?
- Tu no serás el xic que m´han dit que ets lo milloret.
Quina sorpresa!!!
Després Borrell, saps que pensava jo?
Que tot pareixia encaminar-se per sempre la mateixa raó i origen; Mara.
La vida et tanca unes portes, per a que s´obriguen altres mes grans i amb un conjunt de gent meravellosa que no esperaves conéixer.
Vaig parlar amb ella, que per cert, ja s´havia assabentat de la nota mitja meua. Damunt li vaig dir que era un metge reprimit. Saps que en va dir? Que avant, i que Natalia que també estava allí, que em recoltzara en tot. Que aprofitara capacitats i oportunitats, que no tots poden tindre-la.
Salut Borrell, vaig a estudiar a la biblio ara!!!

Anónimo dijo...

Hola Miguel Angel:

¿Qué tal?¿Y Mara?Igual de guapa seguro!!Ayer me trajo tu amigo Óscar la entrevista que me dijistes. La verdad es que me gustó mucho,la he enseñado en casa. A mi hermano le ha gustado mucho.

La comparación que me dijistes del viaje figura también en la entrevista. Y es que muchas veces tenemos la vida demasiado planeada y cuando nada es como esperabamos se nos trastocan los planes.Itentamos buscar un culpable, pero aquí no hay culpables, era necesario que Mara llegase a este mundo, es única, especial, como cada uno de nosotros.

Esta lección me la debo aplicar a mi también, ya que no puedo soportar que los planes en mi vida cambien. Intento que todo salga como yo quiero, porque si no es así, parece que mi vida se imperfecta. Una vez leí en una novela de mi profesor de catalán: "No pretengues que les coses siguen com desitjes, desitja-les com són".

Bueno Miguel Angel, espero que pases una Feliz Navidad junto a tu mujer y junto a Mara.

Un saludo.

Miguel Angel dijo...

Hola Begoña!!!
Me encanta saber que aun existe gente con valores, a veces lo he dudado.
Pero no, siempre encuentras gente en tu camino que sorprende. Muchas gracias.
Es dificil y facil a la vez de decirte: "Estate preparada".
Ni yo mismo seria capaz de estar preparado para esperar que se avecine algo trágico que sabes que va a ocurrir, y menos inesperado.
Lo que pasa es que te enseñas a vivir, eso es todo y muchas veces la gente nos valora como héroes y luchadores de la vida, pero todos tenemos dentro una fuerza oculta que desconocemos para superar lo que creemos insuperable en otras circunstancias.
Begoña Tambien deseo que pases una Navidad especial, que no sea como todas, que sea cada año mejor, rodeada de tu gente y junto a ellos pases las mejores fiestas de tu vida.
1 Saludo a ti y tu familia.

Pd. te enviaré unas fotos nuestras a tu correo personal.
el mio es miangel.73@hotmail.com

Fuerza y a por nota en tus estudios.